Tässä kahvakuula-ohjeita kotiharjoitteluun! Jos olet aloittelija, katso tarkasti ohje kuulan nostoon maasta.

Valitse ohjelmista 4-6 liikettä (voit vaihdella liikkeitä viikottain). Tee jokaista valitsemaasi liikettä 1 minuutti, 2-3 kertaa.

Aloittelijalle riittää kahvakuulaharjoittelu 2-3 kertaa viikossa lihaskunnon nostamiseksi.

Alta löytyy myös kuntoiluohjeet kuudelle kuukaudelle jotka tein Apu-lehdelle 2012 keväällä 

Klikkaa kuvat isommiksi!

aloittelijan ohje kuulan nostoKahvakuulaohje lämmittely    kahvakuulaharjoittelu2    kahvakuulaharjoittelu3

 

Ohjelma 1 - Viikko 1 & 2 Näin aloitat liikkunnan

 

Ohjelma 2 - Viikko 3 & 4 Lihastasapaino ja syvähengitys

Ohjelma 3 - Viikko 5 & 6 Vatsa ja keskivartalo vahvoiksi

Ohjelma 4 - Viikko 7 & 8 Hartiat ja kädet kuntoon

Ohjelma 5 - Viikko 9 & 10 Vahvat jalat ja selkä sekä tasapaino

Ohjelma 6 - Viikko 11 & 12 Kotikuntosali

Ohjelma 7 - Viikko 13 & 14 Sauvakävely

Ohjelma 8 - Viikko 15 & 16 Kahvakuula

Ohjelma 9 - Viikko 17 & 18 Jättipallo

"Ohjelma 10 - Viikko 19 & 20 Gymstick ja painantarentoutus

Leave a Reply